Условия за връщане
Продуктът може да бъде върнат или заменен в срок от 14 дни от доставката му. При продукти с гаранция, се спазва процедурата написана в гаранционните условия.
За да бъде осъществено връщането/замяната, моля попълнете формуляра на тази страница: https://obui.bg/index.php?route=account/return/add и изпратете продукта на адрес гр. Варна , Владислав Варненчик 186 , Варна Мол на номер за връзка 0895558778
Транспортните разходи за връщане сe покриват ОТ
КУПУВАЧА. Връщане на самия продукт ще се осъществи при спазване на следните
условия:
1) Продуктът трябва да е неизползван и неотварян, без каквито и да е външни
следи от употреба.
2) Цялостта на продукта не трябва да бъде нарушавана - трябва да бъде изпратен
обратно към нас в състоянието, в което е Нполучен.
3) Да не е увредена опаковката му /измачкана, изцапана, скъсана, разкъсана,
облепена с тиксо/.
4) Да няма следи от употреба, драскотини, удари по самия продукт.
5) Да няма липсващи аксесоари - ако бъдат изпратени такива към самата
поръчка
Ако посочените по-горе условия не са спазени, си запазваме
правото да откажем връщане.
УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ/РЕКЛАМАЦИЯ НА ЗАКУПЕНА СТОКА
Срокът за връщане е 14 /четиринадесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката. В обратно
изпратената пратка освен формуляр за връщане на закупена стока, трябва да бъде
приложено и доказателството за закупуването (документ от куриер или разпечатка
он сайта на търговеца). Задължително условие е закупените продукти да са в
изряден търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани
(разпечатване на целофана или скъсана кутия се счита за нарушена цялост на
опаковката). Стоката може да бъде върната в офиса на фирмата чрез куриер.
Транспортните разходи са за сметка на Клиента и не се възстановяват. Пратки,
изпратени с наложен платеж не се приемат. След получаване на върната
стока и прегледа й (информация за което ще бъде изпратена по e-mail или
телефон), стойността без транспортните разходи се възстановяват на Клиента
– по банкова сметка в срок до 14 работни дни. Стока, чието
връщане/рекламация не може да бъде приета (напр.: ако е изпратена след
посочения срок, ако не е придружена с документ, ако е разопакована и т.н.) ще
бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка. Ако по някаква причина
Клиентът е сбъркал и е посочил друг продукт от това, което е искал и до
изпращане на поръчката не е установил грешката си може да се свърже в офиса на
фирмата, за да бъде взето решение как ще се процедира. Всеки случай се
разглежда индивидуално. Разходите за връщане на продукт и изпращане на
новозаявен са за сметка на Клиента. Ако новата поръчка е по-скъпа се доплаща
разликата. Доставчикът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое
усмотрение ако обстоятелствата го налагат. На рекламация подлежи всяка стока,
която не отговаря на заявената от Клиента. Клиентът може да я откаже още с
получаването от куриера и да не я приеме от него. При явно несъотвествие на
получената стока със заявената незабавно се свържете с нас на някой от
телефоните обявени в сайта. Несъответствието се проверява по наименованието на
продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил Клиента. При установяване
на такава грешка, Kлиентът връща продукта за сметка на Доставчика и му се
изпраща верния. На рекламация не подлежи стока, за която Клиента е бил
предварително предупреден за несъответсвие или дефект, както и за стоки, чието
несъотвествие се дължи от материали предоставени от клиента. Ако при
получаването на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка рекламацията ще
бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на
стоката. В този случай незабавно се свържете с нас по телефона или направете
рекламация на куриера. Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата
от получателя, в момента на получаване на пратката. Рекламации, отнасящи се до
механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат
разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието
на куриера. В случай на видима повреда на пратката в момента на
нейното предаване се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен
протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната
опаковка. В този случай Клиента може да откаже получаването на пратката или да
я вземе на своя отговорност. В случай, че Клиент приеме такава пратка и не
предяви своите претенции пред куриера с получаването ѝ отговорностите по рекламация
се прехвърля към куриера, доставил пратката на Клиента. При такива
обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска
фирма. При предявяване на рекламация в срок до 14 работни дни от датата на
покупката при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи
законови разпоредби, Kлиентът може да претендира за възстановяване на
заплатената сума, за замяна на стоката с друга или за отбив от цената. Всички
разходи, които клиента е направил за получаването и връщането на закупената
стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността са за
сметка на Клиента. Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна
при получаването на пратката и не е основния платец по нея.
ОБСЛУЖВАНЕ НА ВРЪЩАНЕ/РЕКЛАМАЦИЯ
Обслужването на рекламации става по реда описан
по-долу. Попълване на формуляр за връщане/рекламация с описано подробно
становище на причините за връщане/рекламация. След получаване на формуляра
Доставчика връща отговор на Клиента на валиден e-mail адрес. Доставчика
си запазва правото да не приеме констатацията на Клиента ако прецени, че
основанието му за връщане/рекламация е неоснователно или е следствие на
неправилна употреба от страна на Клиента. В случай, че от получения
формуляр не става ясно за причините по предявената рекламация доставчкя
уведомява Клиента за правата му по подходящ начин /телефон или валиден e-mail/
Клиентът връща закупения продукт по удобен за него начин и за негова сметка до
офиса на фирмата. Важно е пратките да бъдат добре опаковани. За всяка стока
върната с рекламация се съставя констативен протокол и след преглед се попълва
становище с приемане или отхвърляне на предявената рекламация. Срокът, за който
Доставчика трябва да излезе със становище пред Клиента в законоустановения срок
– до 10 /десет/ дни след предявяване на рекламация. След оформянето на
констативния протокол и приемането на рекламацията като основателна, Доставчика
уведомява Клиента по телефон или e-mail и предприема следните действия по
обслужване на рекламацията: 1. Изпраща на Клиента нов продукт от същия вид за
собствена сметка 2. В случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт
предлага варианти за избор на друг продукт на същата стойност 3. В случай, че
не може да бъде подсигурен същия продукт доставчика възстановява стойността на
Клиента в законо установения ред. При отхвърляне на предявената рекламация и
попълнен констативен протокол Доставчика уведомява Клиента за становището си,
като изпрати копие от констативния протокол на посочения от Клиента e-mail адрес.
Клиентът уведомява доставчика по телефон или e-mail за последващи действия
относно рекламационния продукт. При заявяване за обратно получаване, продукта и
констативния протокол се изпращат на Клиента по удобен за него начин, като
разходите по получаването са за негова сметка. Ако в 30 /тридесет/ дневен срок
след уведомяването, Клиента не потърси стоката си Доставчика запазва правото си
да се разпорежда със стоката както намери за добре и не дължи никакви суми,
както по стойността на продуктите така и по направените разходи за тях на
първоначалния им притежател.
Стандартен формуляр за упражняване право на отказ при
online покупки:
Може да свалите от тук: bit.ly/3XgpauX